Alla inlägg den 13 november 2013

Av Linda Rosendahl - 13 november 2013 16:19

fet text Sitter på ridskolan å fryser näsan av mej men de gör absolut ingenting fär idag fick Wilma äntligen rida barbacka på sin favvo häst. Trots att busiga Sandra bet Wilma på handen idag så tuffa Wilma på sej & sa ifrån till Sandra & sedan fortsatte Wilma lugnt med de hon höll på med min duktiga flicka :-D
Nu ska jag se om händerna orkar hålla mob så jag kan filma lite av lektionen oxå.

Av Linda Rosendahl - 13 november 2013 12:43

...går de här idag men bra blir de, bara hoppas älsklingen blir glad när han kommer hem.
Jag gick & la Benji med en flaska välling medans Yamie satt & kollade på tv, när jag hållt på 15 min så hörde jag att Benji va vaken & försöker ta sej ur sin spjälsäng & Yamie hade somnat på soffan.

Är snart färdig med köket & hallen, men nu har jag trevligt kaffe paus med bästaste store J :-D

Har för övrigt pratat med en vän som jag ej har hört ifrån el träffat på 3 år typ så de va kul :-D

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards