Alla inlägg den 14 november 2013

Av Linda Rosendahl - 14 november 2013 17:39

Så ser de ut hos familjen Rosendahl idag, sen middag blir de oxå sen jävlar blir det soffan & från & med idag ska jag flytta ner till Benji & sova medans Johan ska sova med Yamie där uppe.
Jag ska se om jag kan hitta en bäddsoffa som jag kan ha på pojkarnas rum o så tror jag att vi ska bygga ihop Benjis Blixten säng oxå så gör vi av med spjälsängen.

Ska se om jag får lite tid över till att fixa till min blogg nu när jag börjar lära mej den mer, sen försöker jag komma på hur jag får rätt på in skanningen av mina journaler så jag kan lägga ut dom på min blogg.

Nu har jag två trötta pojkar runt mina ben & gubben & store J är förhoppningsvis på väg hem nu.

Ha en underbar kväll & ta hand om varandra

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards