Alla inlägg den 15 november 2013

Av Linda Rosendahl - 15 november 2013 14:35

I tre dagar har jag tagit hand om mina barn sj med hjälp med hämtning å lite passning av barnen, har klarat tvätta 11 maskiner tvätt vikt de å lagt de på plats städat å haft mej plus att jag tog Benji sj inatt med sina många vaknade på natten 4 ggr inatt.
Nu har jag precis varit å träffat en läkare på psyk i ä-holm. När jag skulle anmäla mej så fick ja reda på att de inte va samma Masood som jag träffade sist utan en ny Masood, ( 5te ) nya läkaren detta året å som vanligt ska han inte heller stanna :-(
Han va grymt bra jag gick in med min inställning att prata så lite som möjligt om mej sj å hur jag känner, å när jag pladdra
på om bup å Millas utredning fråga han helt plötsligt hur jag mådde i detta, jag bröt ihop totalt å började gråta å de har jag bara gjort 2 ggr tidigare när jag pratat med läkare på psyk under mina 6 år där...

Han va sjukt bra så synd han inte ska stanna.

Tackar mamma å pappa som fixade med dom tre yngsta barnen när jag va i ä-holm.
Tackar Johanna G å Nikki som körde in mej
Å tusen tack igen till Johanna G å pappa som passar barnen en stund så jag kan lägga mej å vila min hjärna som är helt off..

Ska bli härligt med helg när hela familjen är samlad igen massa mys å kärlek ska de bli <3

Ta hand om varandra
Over and out

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards