Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Linda Rosendahl - 2 februari 2014 00:49

Flickan är 15 år med diagnosen ADHD, & har stora sömnsvårigheter. Hennes ena förälder lider av någon/några psykiska problem. Den andra föräldern vet ja inte hur man ska förklara han kan vara väldigt ostabil.
Jag har pratat med mentorn på skolan, & sociala kontakten flickan fick efter att skolan skickat in två orosanmälningar till soc + att flicka gjort en egen.

Pratade med hennes pappa i går för första gången sedan jag va 13 å han är sej lik tyvärr :-(

Nu på fredag den 7e ska vi på nätverksmöte på socialen i Höör, åh förhoppningsvis får jag med henne hem igen.

Kommer ha fullt upp nu när min föräldrautbildning med barn med ADHD från 4-12 år, börjar ju på onsdag sen är de 4 ggr till.

Men jag ska försöka uppdatera här oftare,
Men hoppas inte på förmkt ;-)

Ha de bäst....

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards