Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Linda Rosendahl - 20 februari 2014 21:04

Borde skriva oftare men när de är för mkt runt omkring blir de bara soppa när jag ska skriva ner de.

Uppdateringar sedan sist
föräldrautbildningen har startat, å de första mötet va intressant, de mesta hade jag redan snappat upp men fans en del intressanta saker om hur hjärnan fungerar hos barn med adhd som ja inte läst innan..
De andra mötet hoppade ja då de första gjorde att jag va helt slut psykiskt i två dagar, vilket ja inte har tid med när Johan jobbar.
De positiva i de hela är att johan har fått en halvtidstjänst ett tag framöver å de är toppen :-D
Sen är de lite sorgligt att jobberbjudanden kom just i denna stund när jag hade behövt honom hemma, men eftersom jag fick en stor pärm med massa massa information om adhd så ska mamma gå sj dom sista 3 ggr.

Felizia är fortfarande kvar hos oss & vi har ingen aning om hur de kommer bli framöver. Jag har gett min mening till socialen i Höör så dom vet att jag inte tänker vara ännu en som sviker denna tjejen!!!

Jag har varit på ett väldigt intressant möte, " privat sittning" där jag äntligen fick svaren ja behövde :-D. Å för första gången sedan min mormor gick bort känner jag inte att ja måste trycka bort mina känslor. Dom sorgsna känslorna har börjat övergå till något bra.
Känns bara konstigt att de är lättare att prata med henne nu när hon är på andra sidan än när hon va här.
De bästa med hela detta va att faktiskt veta att hon känner mej mer än jag nästan sj gör å jag vet att hon har helt rätt!!!!!

Maginfluensan har härjat här men äntligen är den över, på lördag blir de kalas för Milla som fyllt 8 år.
Mormor va en av de två personer som tyckte jag överdrev när de gällde Milla å hennes problem men jag fick " en klapp" på axeln av henne att jag klara mej igenom hela den tuffa tiden...
Måste bara påpeka att jag inte ångrar en sekund att jag lät Milla börja på medicin för sina problem, hon funkar 100* bättre å de går att prata med henne, så mitt mål blir ju att försöka få henne att klara vuxen livet utan medicinsk hjälp.

Benji har varit hos ögon läkaren i Hbg nu i veckan å där är inget fel på synen, men vi ska få tid till en mer avancerad kontroll å så skulle vi ringa om ögat fastnar ute å vi inte kan få han att flytta rätt de sj som vi kan nu.

Så livet runt mej flyter på å jag försöker hänga med...

Nu ska jag mysa med min man, stora dotter, lille Johanna, store Johanna å alla hundarna innan sängen kallar...

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Skapa flashcards