Alla inlägg den 11 februari 2016

Av Linda Rosendahl - 11 februari 2016 10:08

Tiden flyger iväg och man hinner knappt med själv. Så lite uppdateringar för min egen skull är alltid bra pepp ?
Början på 2015 hände de massa på en och samma gång... Börjar med uppdatering av W, ja kämpar på för att få henne att våga öppna sej helt vilket är lättare sagt än gjort, efter hon tappa kontakten med sin pappa blev de extra tufft för både mej och J. Ja önskar inget hellre att hon har kontaktat med sin pappa då ja vet hur de är att vara utan sin biologiska pappa hur han än är/ beter sej så är en förälder alltid en förälder. Efter 10 långa månader så har dom äntligen smsat lite och pratat en gång ?
W började sjuan och de har varit kämpigt pga hennes mående, ibland Känns de som man bara vill ge upp och hoppas allt löser sej....
Men självklart är ja ingen som ger upp..
Nu efter en termin verkar de gå lite mer på rätt håll och förhoppningsvis har allt mitt "tjat" börjat löna sej...
Jag är väldigt stolt över min fina flicka ????

M har nyss fyllt 10 år kan ni fatta min lilla fis hela 10 år, Ja kan knappt förstå de sj.
Ni som känner oss och läst min blogg innan vet ju att M fick concerta, men pga att hon fortsatte gå ner i vikt ville dom byta hennes medicin i slutet på sommaren.
Hon fick elvance vilket är de sämsta möget ja varit med om... Klart den har många positiva saker som att hon kunde konstatera sej bättre i helgboken så från att skriva en halv sida till sju sidor och allt va sant ist för att hon inte kom ihåg vad som hänt under helgen och hitta på egna saker som hade hänt. Hon vill äta, hon är hungrig, hon somnar snabbt på kvällarna....
MEN tyvärr "förbränner" hon medicinen dör fort och mår riktigt dåligt när den lämnar kroppen ? nu när hon gått på den sen augusti har hon börjat tappa vikt igen vilket inte är bra.
Som tur är krävdes de BARA TVÅ års tjat på BUP att hon skulle få träffa en psykolog.
Så nu hoppas ja de kan hjälpa min lilla donna till att förstå mer om sej själv så hon kan försöka träna lite på hur hon ska/kan bete sej bland folk och speciellt här hemma. ???
Y finns de väl inte så jätte mkt att skriva om jag kämpar på med hans mega utbrott och försöker träna hans tal bättre, han har varit hos logoped så där blir uppföljning igen om några månader.???
B har äntligen fått gjort den stora undersökningen av sina ögon och provsvaren är skickade till Lund så nu är de bara att vänta på om dom vill göra en op el inte. ? ? ?
Tror inte ja är helt redo för en uppdatering av mej själv än....

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Skapa flashcards