Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Linda Rosendahl - 16 februari 2016 15:29

Jag är ingen person som bryr mej vad andra säger bakom min rygg, låt dom snacka ALLA som känner mej vet att ja inte sticker under stolen med att ja mår dåligt psykiskt. Men ja skriver heller inte ut de!!
Jag börjar bli RIKTIGT trött på folk som inte har ett eget liv att snacka om.
Jag har kämpat ett år med att börja tänka mer på mej själv och inte vara alla andra till lags. Samtidigt ska jag försöka bearbeta min Barndom/ungdoms händelser!!!
Jag kämpar som ett svin för att få rätt hjälp med M.
Jag har fortfarande inte lyckats bearbeta min mormors bortgång 2013.
I september gjorde ja en hemma abort som tog väldigt hårt psykiskt på mej även om ja vet att de va det enda rätta mot mej, Johan, barnen vi har och mot barnet i magen.
Ja vill inte kasta skit på J men han fanns inte där för mej när ja behövde honom som mest!! Jag hade två personer som fanns där för mej den ena långt åt helvete bort men hon fanns där för mej i telefon. Den andra fanns vid min sida hela dagen och natten ja tog pillerna.... Men ingen J....
Ja vet ff att de va rätt beslut men de känns ändå tungt när alla ska ha barn.
Jag är super lycklig att min bror och hans tjej väntar sitt andra barn och kan knappt vänta tills hon kmr.

Jag har dagar då ja verkligen känner att ja inte kan falla längre ner och orkar knappt med mej sj.
Den/dom som säger att jag inte gör något annat än att sitter på soffan hela dagarna och att J gör allt vet om hela min historia!!!!!
Jag vet och folk runt mej vet att ja städar tvättar fixar med barnen städar går ut med djuren. Ja allt de där som finns att göra i ett hem.
Jag hatar att laga mat men har de senaste månaderna lagat mer mat än ja gjort på väldigt länge.
Ja lider av mkt ågest speciellt kvällstid, pga de är de J som tar hand om nattningen av pojkarna, ja hade visst kunnat göra de oxå men eftersom ja blir så stressad vill ja inte förstöra deras lung om ni fattar vad ja menar?!
Vem va de som klippte gräset hela sommaren, vem va de som hade hand om barnen från 6-16.15 hela sommaren vem va de som såg till att Bob kom ut på promenader. Vem var de som såg till att barnen hade rena kläder även vi andra oxå. Vem va de som sprang fram och tbx med skottkärra full med sten från parkeringen till baksidan? Vem är de som tagit alla möten och sånt när de handlar om barnen?????
Jag säger inte att J inte för något men kom för FAN ALDRIG och säg att ja inte gör något!!
Visst kan ja vara så trött på allt att ja bara vill rymma och låta någon annan ta barn,tvätt,städ mm men vilken jävla människa känner inte så????
Ja sitter i detta JÄVLA huset låst i en liten håla.
Ändå är de J som går ut och festar inte jag, ja stannar snällt hemma då de är svårt att få barnvakt.
Åååååååååå ja vet att ni tänker skit i vad andra säger och de gör ja igentligen men har varit väldigt mkt på kort tid och detta fick bägaren att rinna över......

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Skapa flashcards