Alla inlägg den 27 januari 2017

Av Linda Rosendahl - 27 januari 2017 12:51

Det händer massa saker i livet just nu å funderar kring att börja blogga lite igen för min egna skull.

Som vanligt har ja fullt upp men bup tider men M, Y har börjat gå hos logoped, B har äntligen fått opererat sitt öga så nu är de bara efterkontrollen kvar.

Sj är man uppsatt för ytterligare en utredning. De känns väl sådär men någonstans så hoppas ja att detta blir en anledning till att man mår som man gör och då äntligen kan få en medicin som funkar och sen rätt psykologisk hjälp.

Förra året höll ja på mkt med hundar/ valpar å de va väldigt tufft men samtidigt skönt, blev väldigt jobbigt när ja blev inlagd först 6 dagar pga blodförgiftning, och sen akut inlagd fyra dagar för att operera bort gallan, läkningen där tog ganska lång tid å hade ont som f a n, men de värsta va nog att man inte fick lyfta å sånt kände mej helt värdelös som inte ens kunde/fick tömma diskmaskinen ?.
Idag mår min mage bra igen så de va helt klart värt allt.

Livet i övrigt är väldigt rörigt, hyresvärden går inte att få tag i, kommer hemska brev till honom som gör att man nu står å inte vet vad som händer. Kmr vi bli bostadslösa liksom? Väldigt svårt att hitta något större att hyra dom flesta hus / lgh är bara treor och de går inte att få in oss där el jo om ja tvingar Milla och Wilma att dela rum men de känns inte rätt mot någon av dom, båda behöver ju ensamtid och ett ställe att vara med sina kompisar på.

Finns mkt som snurrar i mitt huvud just nu men jag ska fixa lite nytt kaffe å ta den där dejten med tvättmaskinen.

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards