Alla inlägg den 30 januari 2017

Av Linda Rosendahl - 30 januari 2017 18:36

Sitter å fryser i lillhallen å funderar på om man sj skulle drilla för att hålla värmen ?
M är inne på sin 7 dag med concerta igen å de fungerar jättebra. Maten funkar kanon "än" just måndagar är man väldigt kluven då hon igentligen ska ha en extra pilla för att kunna koncentrera sej under drillningen. Men jag är sååå rädd för att hon inte kmr vara hungrig när vi kmr hem å ska äta.

Förr drilla M måndagar mellan 17-18 å då kunde hela familjen äta ihop, denna terminen är de mellan 18-19 vilket va väldigt jobbigt för M i början, men ja följer med på träningen och sen äter ja och hon när vi kmr hem. Nu efter några ggr så uppskattar hon väldigt mkt att ja följer med.

Har försökt samla ihop pengar till en ny iPhone 6s till M's födelsedag den 6 fattas en hel del så nu har vi bestämt att de får bli en begagnad med alla tillbehör.
Jag tror hon kmr bli jätteglad även om de inte blir en helt ny, eftersom hon är helt inne på att hon inte kmr få någon ALLS.

Nu ska ja återgå till att titta på träningen å lyckades iaf bli varm i fingrarna av att blogga ?

Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards