Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Linda Rosendahl - 1 januari 2014 04:13

Har inte alls gått så bra som ja hade hoppats på 2013, men jag/vi är på god väg.

Kan verkligen inte sova fast jag är skit trött :-(

Har tänkt väldigt mkt på min mormor nu vid jul & nyår julfirandet hemma hos mamma som skulle vara kul då de blev första julen med Frank ( brorson) & vi hade fixat julklappar så alla barnen blev glada så kändes de inte alls bra när vi skulle äta,
Vi åt den danska jjulmaten min mormor ALLTID har bjudit oss på, & så va hon inte där, fast de va nog mest jobbigt att hennes sambo va där utan henne :'(

Mamma börja gråta å då ville jag bara hem.... Så för första gången på 11 år drog jag / vi direkt efter maten ( tror inte alla hade ätit färdigt än)

Åh igår (nyår) Va första gången min mormor inte sagt grattis på 28 år.
Jag har fått väldigt fina presenter av min man,barn å extra barn å jag älskar dom som in i bomben & vill orka vara med dom mer men har hållt mej undan mkt idag....

Så jag hoppas & önskar att 2014 forsätter i rätt riktning även om allt runt omkring oss är kaos så håller ja tummarna på att vi kan klara ut de mesta detta året så vi kan leva glada å lyckliga 2015 <3


Presentation


Mina underbara barn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Wilmas blogg

 

Här kommer jag skriva om min dotter Wilmas liv & fixa till med Lite bilder & så..  

Millas Blogg

 

  Här kommer det komma upp saker som hänt/händer i Millas liv   

Yamies Blogg

 

Här kommer Yamies historia skapas   

Benjis Blogg

Lilla Benji kommer oxå få en egen blogg     

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards